Flyttlass!

Pratade just med min storebror om flytten i sommar. Berättade att vi tänkt åka med släp tre gånger i sommar. Han trodde ALDRIG att det skulle räcka. När han flyttade från sin etta  körde de två proppfulla släp. Vi har en trea + en massa på vinden... Hm.. hur ska det här gå?
Han erbjöd sig att hjälpa till att köra ett STORT släp. Vore ju grymt om vi kunde ordna det så. Fattar inte hur det ska lösa sig det här annars. Inte så att man vill ligga och köra en massa med en liten spädis heller.
Hm...
Var lite krångligare än jag tänkt mig det här.

Får inte tag på min studievägledare heller. Har försökt hela förmiddagen nu. Flera gånger tidigare i två veckors tid, skrivit mail men får inget svar någonstans. Vet inte hur det kommer att lösa sig med mina studier... lite skrämmande.
Men men. Får väl bara lägga det i Guds händer och slappna av så ska det säkert lössa sig.

Kommentarer
Postat av: Petter

De är nog bäst att ni stannar kvar.. Känns lite väl mycket jobb för ett år ;)



2009-05-26 @ 22:14:36
Postat av: Eva-maria

Ni är ena tuffingar som drar igång ett sån't projekt...men det är ju lite av livets höjdpunkter, att inte bara välja den enklaste vägen.Det kommer säkert att lösa sej! Tänker mkt på dej, framförallt nu när det inte är så långt kvar till förlossning.

Fast just den här tiden mot slutet kan en dag kännas som en evighet. Jag känner med dej.

Sköt om er!...ni finns i våra böner. Kramar Eva och Torgny

2009-05-28 @ 22:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0