Lista ifrån Linalid..

Har du på dig idag? Mammajeansen, mammalinne och ripcurl top.
Har du kramat någon det senaste dygnet? yes
Har du pussat någon det senaste dygnet? yes
Har du för frisyr? mörkt, långt ofixat
Har du husdjur? nix
Har du pallat äpplen? haha, visst någon gång i sin ungdom.
Har du kysst någon och sedan ångrat dig? ja, tyvärr! Men MÅNGA år sen nu.
Har du ätit senast? Kyckling/Currypizza på American pizza.
När vaknade du i morse? 06.30 av Manne, låg dock kvar i sängen till typ 10. (Fick frukost på sängen..Mmm)
När skrattade du senast? Igår.
När var du på fest senast? OJ inte så ofta, men det var nog i början av feb. 30-års fest!
När fick du ditt senaste sms? I förmiddags
När är du född? 830107
När tog du studenten? juni 2002
Vem kramade du senast? Simon, min man.. eller kanske var det Manne, sonen.
Vem pratade du med i telefon senast? Pappa tror jag.
Vem skulle du vilja se ut som?  Oj, lite olika varje dag faktiskt, ingen speciell. Rätt nöjd ändå.
Vem fick du present av senast? Hm... kom inte ihåg. Kanske var det Lina o Aron när de var här senast.
Vem gjorde dig arg senast? Manne, testar gränser hela tiden nu.
Vem sjunger det du lyssnar på nu? Alldeles tyst här hemma!
Vem bor du tillsammans med? Min man o son o stora magen
Vem spelade du tv-spel med senast? Simon
Vad väljer du, glass eller godis? Godis lätt. Helst lakrits.
Vad väljer du, morgon eller kväll? Oj morgontrött har jag alltid varit o nu är jag gravidtrött på kvällarna så.. nä helst inget.
Vad väljer du, julafton eller födelsedag? Svår. Julafton tror jag nog.
Vad väljer du, katt eller hund? Hund
Vad väljer du, hallon eller blåbär? Hallon
Vad väljer du, sola eller bada? Sola, bara kallt i vattnet ju!
Kan du laga mat? Absolut, stor intresse!
Kan du göra volter? Nix, smidig som ett kylskåp.
Kan du köra bil? Jaadå! Har börjat vänja mig igen nu.. 
Kan du ditt eget mobilnummer? Har haft samma i 12 år så det vore väl illa annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0