Förkyld o ont i fogarna...

Har varit lite duktig idag och gjort kardemummabiscotti. Riktigt goda faktiskt.
Igår planterade jag om alla växter här hemma, det var på tiden. Men det tillsammans med vattengympa igår blev för mycket för mina fogar. Har haft ont hela dagen idag. Illa illa. Men tar jag det bara lugnt någon dag till så blir det säkert lite bättre igen.
Skulle gått på bio ikväll med Malin, Petter, Sofia, Anton, Rebecka o Simon men jag tror inte att jag klarar sitta så länge, trist!! Men de bestämde sig för att inte gå de heller, så de kommer hit o kollar på Let's dance ist. SÅ SNÄLLA!!!
Nu har det börjat så jag får skriva mer en annan dag.
kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

vännen! så surt att du ska behöva ha det så. jag har börjat känna av det också, i rygg o höfter. skrutt är vad det är. ring nån dag om du hinner! kramkram

2009-03-28 @ 12:10:57
URL: http://linalidstrom.blogg.se/
Postat av: Petter

Ja.. vi är rätt så snälla! ;)

2009-03-28 @ 13:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0