Ingen bäbis än!

Var på förlossningen idag och trodde verkligen att vi skulle få se vår lilla bäbis. Men inte!
En ynka cm var jag öppen. Läkaren ville inte sätta igång det då. De kan tydligen inte göra så mycket när det inte gått längre än så. Ingen dropp, ingen ballong och inte sticka hål på hinnorna... 2-3 cm måste man visst vara öppen, annars kan det ta flera dagar att komma igång...
Nja, tyckte väl inte att det var SÅ lockande så vi åkte snällt hem igen.
Hoppas på MYCKET värkar nu så att jag kan få ut det här knytet någon gång. Vill ju se vem det är ju! Och så önskar jag ju att fogarna ska bli bättre oc det gör de ju inte så länge barnet ligger i magen...

Så nu hörrni är det bara att be en bön för att knodden ska få komma ut! Hade ju vart bra om den kommit idag, vi som fixat barnvakt till Manne och allt. Kände oss SÅ förberedda idag. Men det är kanske det som är problemet. Man ska inte vara det inför sånt här!

Jaja. Nu ska jag snart sova. Vem vet, kanske kommer den imorn!
kram kram

Kommentarer
Postat av: Monica Berg

Den kommer ska du se!

Jag ber för Dig och den i magen.

Kram Monica

2009-06-18 @ 22:23:03
Postat av: Anonym

Shalom Hannah !



Tack för mobilsamtal tidigare !



Glömde säga att jag hörde en fantastisk sång på radio P1 "Sommarprogrammet" idag med Kjell Lönnå, en av Sveriges bästa körledare.



Där sjöngs bl a sången " Du måste finnas, du måste finnas ... ... jag vore ingenting, om du inte fanns"

med Helen Sjöholm. Så undrade jag var jag hört den tidigare, men kom på att det var väl den du sjöng i Söndrums kyrka: skolavslutningen högstadiet, Hallägraskolan. Du sjöng så fylligt, inspirerat & vackert, att jag blev både stolt och rörd, nästan till tårar. Hoppas du får använda den gåvan mycket i framtiden. Du sa ju när du gick mellanstadiet att du aldrig skulle klara dej utan sången & musiken, när din bästis slutade på musikklassen.



Ha det bäst o snart med en nyfödd bebis!

Då får ni lite mänsklig sång ett tag!

God bless !



CaH

2009-06-26 @ 23:16:23
Postat av: Jasmine

Måste säga att jag verkligen gillar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-05-08 @ 12:54:09
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0