Wilda är här!!!

Ja, jag vet det har tagit tid att få fram detta inlägg. Det har varit helt galet mycket att göra bara. Wilda kom den 30e juni kl 17.42. Allt gick bra. Satte igång kl 11 och sen var det några intensiva timmar tills ögonstenen var ute.

Efter det har vi packat en massa och sen flyttat upp till Jämtland. Har bott hos svärföräldrarna i en vecka och blir kvar en vecka till. Fick nycklarna till huset idag så vi har fått komma in och börjat packa upp så smått men vi flyttar inte in förrän den 1a augusti. Ska försöka ta lite bilder på huset när vi ar kommit i ordning lite mera. Nu kommer lite bilder på den lilla tösen.
Har inga nya bilder men det ska väl komma det med snart. (eller senare beroende på om jag har tid...)
kram på er!

(Nu pappa, så har jag skrivit äntligen... :-) )

        

Kommentarer
Postat av: Pappa

Shalom Hannah m fam !!!

Tack för telefonsamtal då ni precis flyttat upp med sista lasset & var på auktion.

Kul att få se lite bilder av Wilda, Manne & resten av familjen. Skönt att ni har fått bo hos Simons familj. Det är väl skönt med lite markservice & gemenskap också direkt efter förlossningen. Förstår att ni inte haft många lugna stunder i "storfamilj". Men det kommer säkert framåt vintern.

Härligt att få börja flytta in i "nästan eget" kan man förstå.

Det var tack vare din kommentar i Nillas blogg, som jag hittade er nya uppdatering. Brukar kolla den var eller varannan dag.

Så stort tack för bilderna.

Ha d bäst & hälsa familjen & släkten !!!

Pappa CaH

2009-07-25 @ 23:37:39
URL: http://hem.crossnet.se/cah
Postat av: Malin

Vilka fina barn du har, och vilken fin familj ni är!!!! Vi ser fram emot att komma och hälsa på er, även om det inte var så länge sen vi sågs :) Hoppas att ni mår bra och att flytten går bra också! STOR kram /Malin

2009-07-26 @ 11:01:10
URL: http://marne.blogg.se/
Postat av: Lory

Åh fina bilder på dina barn =) Men jag hoppas ju på fler av Wilda!

Träffade din pappa idag var han som sa du hade blogg därför jag hittade hit =)

2009-08-09 @ 16:04:44
URL: http://lorylay.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0