Tittat på hus!



Har idag varit och kollat på hus 2,5 mil utanför Eskilstuna. Det var så fint! Men som det såg ut nu så skulle vi med de inkomster vi har idag gå back ca 3000:- av att bo där. Boendet är egentligen billigare men vi behöver ju ha en bil. Ska söka extrajobb nu tror jag så att vi får in lite mer pengar varje månad. Tänk om man hade en rik släkting som ville hjälpa oss. Någon som vi kunde låna pengarna av. För av banken får vi nog inget! Jag tycker att jag kommer på massa bra ideer på hur vi skulle kunna lös det men Simon tror inte på dem... han vill väl inte lika mycket som jag antar jag. Men men. jag kommer nog inte släppa det förrän det är sålt till någon annan. Åh, det var så bra!!! Ska skicka dit bror min och mamma som kommer upp på torsdag. kanske är det bara jag som inte kan se klart. Det är kanske bara för att jag längtar så efter ett hus. Jaja. önskar att man hade en trädgård som barnen kunde springa omkring i. Så trist att bo i lägenhet. Är ingen stadsmänniska även om nog många tror det. Närhet till en stad vill jag ha, men inte bo I den.
Nä, du ska jag försöka tänka på något annat. Ha det gott! Har ni en slant över så vet ni vart den är mer än välkommen... :-)
KRAMAR!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

vännen, jag vill också ha hus! förstår frustrationen. speciellt när man hittat nåt man vill ha. vi kollar också, hyfsade priser här nere. tror jag ska slå dej en signal om en stund :) saknar dej.

2009-01-26 @ 08:50:48
URL: http://linalidstrom.blogg.se/
Postat av: Amélie

haha vem vill inte ha en rik släkting ibland :P

2009-01-26 @ 17:23:50
URL: http://amelieec.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej! Ja det är så typiskt!! Har varit hemma och sovit hela dagen idag så jag hoppas att jag snart blir bra igen. Nästa vecka tror jag att jag har mkt hemmaplugg så det skulle vara mysigt med en fika då istället!:) Ska bli spännande att höra lite mer om huset! Kram

2009-01-26 @ 19:02:31
URL: http://marne.blogg.se/
Postat av: Liza

Det klart ni ska gå till banken och kolla om ni får lån, varför inte? Man förlorar ingenting på att försöka... Kram

2009-01-26 @ 23:16:31
URL: http://villabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0