Härlig vinter!

Har varit uppe i Hallen sen i onsdags förra veckan. så skönt att få lite riktig vinter. Det har varit riktigt kallt några dagar, ner mot -20. Men idag var det skönare. Tog en tur till Östersund och shoppade lite. Bytte en mössa som jag fått i present. Den var yrsnygg! Grå med rosa stora prickar. Problemet var att jag bara har en röda vinterjacka och det kändes inte helt ok. Tänkte köpa en ny jacka men hittade ingen för lämplig peng. Var i Stockholm med Malin o Petter förra veckan och föll pladask för en jacka där men det var lite mycket pengar 950:- för en jacka som jag knappt kommer kunna använda den här våren. Så det blev till slut byta av mössa istället. Hittade en finfin med öronlappar på! REA! Så jag fick dessutom ett par träningsbyxor för samma pengar. Kalas! Slipper låna Simons hela tiden nu.
Hittade dessutom ett par byxor från OBJECT (ÄLSKAR det märket!!) på rea! Kostade nu bara 300 kr. Sicka fynd jag gjort idag alltså. HELNÖJD! Nu ska jag ta o sova. Är trött trots att jag sovit ca 2 timmar mitt på dagen idag. Fattar inte att man ska va så trött hela tiden. Bebisen tar all min energi antar jag.
Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Va härligt att få njuta lite av vintern!! Så bra att det löste sig med mössköpet :) Jag har inget planerat i helgen förutom på fredag kväll. Så jag tar gärna en fika antingen i helgen, eller i veckan!! Vi får höras! Sov mycket o ta hand om dej:) Kram!

2009-01-20 @ 17:39:55
URL: http://marne.blogg.se/
Postat av: lina

saknar er så mycket. skönt o få prata lite här om dagen. du är som en storasyster för mej :) så gött o ha nån o bolla livet med. du är en ängel. kram till er

2009-01-21 @ 10:09:19
URL: http://linalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0