Finns då alltid något annat att göra!!!

Har nu hamnat här och bara måste ju skriva något.
Varför är det alltid så?
Jag har tenta i anatomi på fredag, typ programmets svåraste kurs, och ändå så kommer man altid på andra saker man ska göra istället för att plugga. Det är ju inte så att jag känner att jag har full koll på alla ben med utskott och alla kroppens muskler och dess funktioner. Kan nog knappt hälften men ändå kan man inte ta sig i kragen o studera in det där sista. Har nyss slängt ihop en deg för att göra lite bröd till STORA familjen Widholm. Den ska jäsa ca 30 min till så det är väl bäst att hinna plugga något innan dess. SUCK!!! Vill börja min mammaledighet nu...
KRAM på er!!!

Kommentarer
Postat av: olivia widholm

hahhahaha , du är sjukt duktig som orkar ställa dig och baka , hahah :)

2009-01-23 @ 19:59:29
URL: http://sevenwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0