30-års fest!

Har varit och övat en sista gång inför Gustavs 30-års fest som är ikväll. Lite otajt är det fortfarande men vi ska ha kul i alla fall så det blir nog bra ändå. Jag är pepp och jag hoppas att de andra också ska vara det när det väl gäller. Alltid kul att få vara med och sjunga.
Nu ska jag försöka slänga i mig lite mat och sen göra mig i ordning. Ska vara där kl 16 igen och köra ett pass för alla fika/middagsgäster. Sen blir det mingel i några timmar innan nästa pass drar igång vid 20 tiden. Blir en lång dag det här skulle jag tro. Och jag som är så trött hela tiden... hur ska detta gå. :-)
Får se om jag kan få Simon att knäppa lite bilder. I så fall kommer de upp... Annars får ni skylla på honom. :-)
kram kram


Kommentarer
Postat av: lovisa

hej hannah:jo jag blev frisk,så det känns bra och jag mår bra också,själv?!...synd att du inte klarat men man har ju en massa inlärningstillfällen så det är juh bra, själv så klara ja inte anatomin om det känns bättre:Ptahah,ta hand om dig/1000 kram

2009-02-09 @ 15:19:58
URL: http://l0ollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0