Längesen igen!

Har idag lämnat in ett PM om en fältstudie på Barn- o ungdomshab. Det gick riktigt dåligt. Skulle ha 8 referenser varav minst 2 vetenskapliga artiklar... jag hittade inte NÅGON vetenskaplig artikel... skit blä! Får väl rest på det här men då blir det i alla fall ett lite senare problem, och jag vet vad de vill att jag ska göra. jaja... Högskolestudier, säger då det!
Ser nu fram emot helgen. Ska åka ner och hälsa på pappa. Har inte varit där sen i feb. o då var jag på bröllop. Manne har inte sett honom se i nov. tror jag!!! Illa illa!
jaja... bilder kommer senare! Kameran har inte varit så flitig på sistone! kram kram

Kommentarer
Postat av: Lina

vännen, jag är inte död! haha. finns här nere, de är bara o ringa. vi tänker komma upp snart, då kan vi göra foundu, låter reedigt smarrigt :) saknar dej tokmycket också. är lite ensamt i braås, de få vänner vi har bor inne i stan, så vi får väl se hur länge vi stannar ute i buschen. gick de inge bra med uppgiften? de är alltid svårt i början med högskolan, men man kommer in i systemet. ring snart igen! kramas

2008-09-23 @ 21:32:31
URL: http://linalidstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah mmmm du.... vi njuter för fulla kroppar här uppe, livet är så fridfullt och lugnt... inte mycket stress utan allt får komma i den takt det kommer. Sen har vi etablerat litet kontakt nät nu också så på söndagar får vi träffa lite folk och förhoppningsvis blire kanske nån gång i veckan då vi lyckats få ihop pengar till en bil :)

Saknar er iaf, när ska ni komma upp o hälsa på?! vore jätte roligt om vi kunde vara lite med varandra!!! men hur är det med allt plugg, har inte haft tid och riktigt kolla in bloggar o så... men berätta! :) KRAMAR I MASSOR! hälsa te plutten och brorsan! /Elina

2008-09-24 @ 10:32:05
Postat av: Malin

Hej Hannah! Hur har ni haft det? Hoppas att allt har gått bra för er där nere. Jag träffar dig gärna i veckan! Vore jätteskönt att bara träffas och prata lite. Mycket som händer nu. Ni är alltid välkomna hit också alla tre! Ha en bra söndag nu! Kram

2008-10-05 @ 10:00:01
Postat av: Liza Backlund

Hej vännen! Vad roligt att jag hittade din blogg, då kan jag vara med dig trots att vi inte pratar så mycket! Jag saknar dig! Kram Liza

2008-10-27 @ 10:18:22
Postat av: karro

hej hanna! hoppas ni haft en mysig första advent. ni måste koma hit och fika med oss snart! kramar

2008-12-01 @ 15:57:50
URL: http://fibbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0