Hemma sjuk!

Gjorde mig iordning för att åka till skolan. Kämpade trots förkylning ända till stationen, jaja, jag vet det är inte alls långt men det kändes så idag. Väl där ser jag att tåget är försenat 30 min... Åh! Orkar INTE med detta så nu, nu sitter jag hemma igen. Gick hem och ska nu dricka lite the. Ska skriva klart en ansökan tills imorn som vi ska ha gjort i skolan. Hjärnan är full med snor så inte kan jag tänka inte. Skickade iväg det till Nilla, hon har också snor i hjärnan men hon kan säkert hjälpa mig i alla fall.
Här kommer en bild av dagens huvud!! :-)
Sjal i håret pga fettit hår och jag är tacksam för att smink har uppfunnits. Man kan ju se nästan respektabel ut efter en övergång av allehanda produkter.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Jaa, läskigt hur nördig man lär vara om tre år!!!



Låter inget vidare med förkylning!! Men du ser ju riktigt fräsh ut ändå:) Själv körde jag med keps idag för att dölja det fettiga håret hehe vilka bra knep man har!



Ska börja med ett arbete imorgon om kost. Har än så länge bara börjat spåna på vad det ska handla om mer specifikt men lite om balans mellan nyttigt och onyttigt... och kanske spräcka hål på några kända bantningskurer! Får se. Hur har det gått med ansökan??



Ha det super!

Och just det, bra sjunget i söndags!! Jättebra!

Kram



2008-09-08 @ 16:02:34
Postat av: Lina

snygging! shit vad du är saknad här.. underbara älskade vän. puss

2008-09-08 @ 16:41:14
Postat av: Nilla

Fetti fetti är inget problem med TORRSHAMPOO! I LOVE!

2008-09-11 @ 15:47:54
URL: http://nillalindroos.blogg.se/
Postat av: lovisa

hej hannah...ledsen att jag glömt att svara.jag har det bra men ibland känns det som att mitt huvud ska sprängas av all info som man får.ångest av i nästa vecka ha två redovisningar som jag ska göra i alla ismer och analyser+omvårdnad.jaja,fick tips av lärarn att vi kan tona ner de litte granna,en redovisning på universitetet är inte samma som i gymnasiet:)aja....klassen hmmm,bara sådär 60 pers,men jag börja lära känna folk iaf...rolgaste at jag hamna i samma klass som simons gammla estetkamrat och elina gammla estetkamrat,men jag hoppas det blir bättre....allt man kan göra är juh att vara sig själv!det är juh endå 3 år man ska gå/saknar dig och brorsan+manne!10000000000000 miljoners kramar

2008-09-13 @ 18:04:31
URL: http://l0ollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0