Träffa familjen!!!

Stefan kom hit en sväng! Så kul att träffa honom, det är så sällan. Satt och spelade Settlers... vi tycker om det!! Eller ja, Simon tycker om det...  Var och köpte trall som Stefan hjälpte oss att lägga på balkongen, så bra blev det!!!
        Grabbarna var ute i lekparken o lekte lite...

Vi drog iväg ner till Linköping för att träffa Nilla o Kristoffer! Grillade vid bäcken, mysigt men lite kallt!!!

   

Hade möhippa för Anna-Karin och svensexa för Daniel på lördagen...
   Bara bilder från svensexan dock...

Mera Settlersspelande blev det... och lite sol...

   

Det var lite bilder från vår sköna helg!!! Ska snart skriva igen!! Jag lovar!!! kram på er!

Kommentarer
Postat av: Olivia Widholm

fina bilder ! Jag komemr någon dag och leker med er . :)

2008-05-20 @ 13:06:43
URL: http://sevenwords.blogg.se
Postat av: matildish

Åh! vilka härliga bilder, MANNE VÄRLDENS SÖÖTASTE BEBSI (: hoppas allt är bra med dej hannah, saknar er allihoppa! kramar

2008-05-20 @ 13:37:07
Postat av: Eva-maria

Snyggt golv...och vilken söt "unge".
Tusen kramar till Manne från farmor och farfar.
Du får några oxå. Hälsa mannen i huset

2008-05-21 @ 22:04:42
URL: http://www.mammanw.blogg.se
Postat av: Nilla

Tjusigt att jag får va me i bikini och byxor över axlarna! Super snyggt om jag får säga det själv!

2008-05-22 @ 22:27:26
URL: http://nillalindroos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0