Tjejerna Widholm är här!!!

Nu har tjejerna kommit. Emma, Johanna o Matilda har åkt hit tillsammans med en kompis, Amelia. Olivia har två kompisar från hampe här och alla är de här hos oss, ganska trångt men mysigt. Petter tittade också förbi en stund, spelade lite dator, åt middag och fixade lite med nån hemsida.
Jag har haft ont i huvudet sen i går så det har varit lite mycket... men det är ju trevligt också.

I helgen var jag på min farmors begravning nere i Broaryd, småland. Så sorgligt som det är så är jag ändå mycket glad att jag åkte dit. Alla pappas 13 syskon var där och många av mina kusiner. Vissa av kusnerna har jag inte ens träffat innan och mångar träffade jag nog någon gång när jag var en sådär 2-3 år.
Här kommer ngra bilder... Enjoy!!
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0