Jag vet jag vet!

Jag är ng sämst på det här med att blogga. Prioriterar liksom inte den tiden. Men idag har jag SÅÅ tråkigt. Simon r sjuk och jag har ont i huvet. Ledig och det är ju skönt men... För trött för att orka göra något. Manne sover nu vilket oxo är skönt. Han har varit ganska grinig idag. Tror han älskar dagis..jag menar förskolan.. han verkar helt uttråkad här hemma. Är man en dålig mamma då??
Kan väl inte hålla på o leka med honom HELA TIDEN?? Skulle ju inte hinna med någonting annat då. Visst borde jag vilja umgås med honom nu när jag äntligen är ledig och kan men man orkar ju inte.. Skulle vilja gömma mig i ett hör eller rum och spela SIMS hla dagen. HAR SÅ TRÅKIGT!!! men men... nu har jag ju i alla fall lyckats med at få in ett inlägg här så det är ju alltid något.
Ska leta i frysen efter nåt att äta nu...
Ha det gott vi hörs väl om en månad eller två.. Måste ju vara regelbunden. :-)

kram kram

Kommentarer
Postat av: Simon Widholm

Älskling du är en kanon bra mamma, o det finns inte många mammor som leker med sitt barn hela tiden... de går inte och jag tror inte det är bra för barnet heller. Manne älskar dig och han skulle aldrig byta ut dig =) . Jag älskar dig med, puss och kram / Simon

2008-03-01 @ 18:29:55
URL: http://www.storebrorsan.blogg.se
Postat av: Eva-maria

Hej! Redan...Hannah.
Får väl instämma med föregående talare(skrivare).
Sen är det så typiskt oss Mammor att skuldbelägga oss själva.Men du...gör inte det.
Du är bra och det räcker.
Kramar! Eva-maria

2008-03-03 @ 12:36:45
Postat av: Simon

Puss älskling!! de går rätt trögt med ditt bloggande ser jag =).

Jag kommer sakna dig super mycket nu när jag ska iväg. Det hade varit minst tre gånger så roligt om du kunnat vara med.

Älskar dig / Simon

kämpa på med jobbet snart är det över o då får du vara hemma jätte mycke!

2008-03-16 @ 21:11:31
URL: http://www.storebrorsan.blogg.se
Postat av: matilda

haha, jag tkr du är den som är bäst på att blogga, de e så svårt att veta vad man ska skriva! jag tkr de e kul att läsa din. Var roligt att träffa dej i eskilstuna, synd att vi inte hann snacka mer bara! ha de fint..kramar

2008-04-02 @ 12:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0