Vänner, de är livet!!!

Simon o Manne är kvar i Hallen och jag alldels ensam här hemma. Men det är ganska skönt samtidigt som man saknar dem såklart. Tur är det ju då att man har så härliga vänner runt omkring sig. I fredags, midsommarafton fick jag skjuts med Aron o Lina ut till Malin. Vi grillade och hade det mysigt. Karin hade med grejer till tårta, mmm. Drog sen ut till Sundbyholm där det var förvånadsvärt lite folk. spelade kubb. det var så härligt! Inga krav, bara mysigt! TACK för det!

Här kommer lite bilder, kanske blir ni lite avundsjuka ni som inte var med.. =)

               

Igår träffade jag Lina för lunch och Malin för fika, SÅ skönt att ha dem. Dumma Lina ska ju flytta dock o det tycker vi INTE om, men det vet hon...
Idag gick jag till kyrkan och sen blev jag bjuden på mat av Fredrik o Emma på Kaka, GOTT!!! Gick sen hem till min gammelfaster och fikade och hjälpte henne att städa lite, dagens goda gärning... Snart kommer Lina hit så jag borde verkligen städa upp lite i lägenheten, har inte gjort det sen jag kom hem så det ser ut som när vi lämnade lägenheten för snart tre veckor sen... plus liiite damm kanske... KRAM på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar dig ! olivia

2008-06-22 @ 21:01:09
Postat av: Petterponken

jorå hanna! De var fett kul att du var med!=) Mer snånt!

Sees snart

2008-06-22 @ 21:09:58
URL: http://pettereberg.blogg.se/
Postat av: petter

haha.. oj! Sånt ska de stå, inte snånt! =)

2008-06-22 @ 21:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0