Vit jul och nyår!!! Underbart!

Har firat min jul och årsskifte uppe i Hallen, ligger i Åre kommun. Så härligt vitt överallt. Ska inte lova att jag lägger in några bilder men ni kan ju hoppas. Har varit HELA familjen Widholm. Familjen plus respektive var vi 13 pers. Mycket trevligt. Det blir ju inte som hemma,  annorlunda, men mysigt.
På nyårsaftons dag var jag o Simon, Elina o Samuel uppe i bydalen o åkte skidor, härligt. Har alltför dåliga knän bara så jag orkade inte hela skiddagen.
Nu har vi varit här uppe i två veckor och tiden har gått asfort. Imorgon tidigt ska vi åka hem igen. Lite sorgligt är det. Det värsta är att Simon alltid har sån hemlängtan efter att han varit hemma. Förstår honom!
Nu Måste jag nog ta hand om min lilla son. Han bara pillar på allting!!

Ses väl om en månad eller två igen.. :-)
kram kram

Kommentarer
Postat av: matildish

haha, jaa. manne pillar verkligen på allt. Det har varit så mysigt att ha dej och simon här uppe, vi kommer sakna er sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå här mkt (:

2008-01-03 @ 17:17:35
URL: http://matildish.blogg.se
Postat av: OLIVIA DIN STORA SYSTER

weieieiii ! men vi ses nog om några dagar :)
manne pillar på allt . speciel tnu . för var det rätt lugnt men nu när han springer som en galning i hela huset är dek mycket svårar e :P

2008-01-05 @ 22:41:52
URL: http://sevenwords.blogg.se
Postat av: karro

låter som ni har haft det super däruppe! grattis på födelsedagen i efterskott:) hoppas vi ses snart. ska försöka ta mig till kyrkan snart. hade tänkt gå i helgen men det var födelsedagskalas och grejer då. ska
du dit något i helgen? kram

2008-01-14 @ 12:19:52
URL: http://fibbla.blogg.se
Postat av: lovisa

ne va kul..så du blir inte kvar på dendär chefsjobbet?va söker du på för nått?!men d lä säkert gå bra för du är ju världens GOASTE juh(: jag fick inte så ont i magen ladda med en massa pills+att dem inte bjöd på asmkt choklad): menmen,ha de jättebra/kram

2008-02-25 @ 18:11:15
URL: http://l0ollan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0