Borde plugga!

Ni vet hur det är. När man borde plugga som mest kommer man alltid på andra saker att göra. Har pluggat ca 1,5 timme men sen kom jag på att jag skulle gå till återvinningen med alla kartonger, panta alla flaskor som ligger och tar plats, handla och självklart var det ledigt i tvättstugan nu också. SÅ med tvätt i maskinen så sitter jag nu här och väntar på att den ska bli klar. väntar väntar.... Tänkta baka pepparkakor och lussekatter med Manne sen när han kommer hem så det lär väl inte bli så mycket mer plugg för min del idag. Jaja. Man kan inte vara duktig jämt eller hur.
kram kram

  
  

Kommentarer
Postat av: Lina

ja jo. tycker ibland att jag ser ut som en tant, men det kanske är en vanesak. en gubbe på jobbet (hemtjänsten) tyckte att jag såg sexig ut iaf, haha. vi producerar för fullt! tråkigt bara att det tar så lång tid innan man får veta resultatet. vill träffa er snart! KRAM

2008-12-11 @ 23:00:35
URL: http://linalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0