Sjukgymnast!!!

Jag kom in!!! Låg som reserv efter första uttagningen men kom nu in. Så nu vet jag va jag ska göra de närmsta tre åren. SÅ skönt! Blir kanske lite extrajobb på Lindex framöver.

Har ju inte skrivit att min mamma har gift sig i sommar! Roligt tycker jag. Hon o Lennart har varit tillsammans i 10 år så det var på tiden.
Vår kamera hade slut på batteriet så vi tog inga kort. Ska kolla om jag kan få av syskonen.. kommer lägga in lite bilder sen i så fall.
Är ju snart ett bröllop till, Petter o Malin. Ska sjunga på vigseln o är lite nervös eftersom jag är så förkyld. Hoppas jag hinner bli frisk.
Ska ta o dricka lite the nu. kram kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Skrev precis på din facebook, men GRATTIS igen! Va roligt!!! Då kan vi åka tåg tillsammans i höst:) Kraam!

2008-08-06 @ 17:46:10
Postat av: lina

GRATTIS! är så himlans glad för din skull!! ska bli skoj o ses idag. du är kanon. kramkram

2008-08-07 @ 07:31:24
URL: http://linalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0