Ny skola, ny stad och ny i skolbänken...

ojojoj, vilken intensiv dag...
Tog tåget imorse till Västerås, en stad som jag inte varit i mer än två tre gånger, förutom IKEA. Västerås för mig har helt enkelt varit IKEA. Nu är det något mer. Den stad som jag ska studera i de följande tre åren. Konstigt!
Sa till min kära vän Malin som oxo pluggar nu, att detta blir som gymnasietiden igen... inte helt sant som tur är. Det här har man ju ändå valt själv. Förhoppningsvis är man lite mer motiverad.
Läste igenom lite papper inför kursen nu ikväll och fick PANIK! Jag kan inte skriva PM... och så skulle vi skriva ett CV med de kompetenser vi har idag som kan användas i vårt framtida yrkesliv.... jo jag har ju jobbat i butik... o café, har jag användning av det... HJÄLP!!! Känns som att alla andra är as sportiga (det vet ju alla som känner mig att det är INTE jag). De flesta av de andra har den senaste tiden jobbat som personlig assistent eller inte äldrevården eller hemtjänsten. Vad har jag för bakgrund, BUTIK! Usch...Har verkligen ångest över den här terminen. Lite tröst och pepp någon?? Gah!!!


Kommentarer
Postat av: ajron

det kommer ordna sig :)

2008-08-26 @ 16:31:26
URL: http://inte uppdaterat på ett tag
Postat av: Malin

Detsamma Hannah!! Skönt att ha nån att prata av sig lite med! Tycker absolut att vi ska ses snart och fika. Kanske kolla upp vad det finns för mysiga cafén i Västerås?:) Är ni hemma i helgen? Kanske kan ses nån dag/kväll så kan vi kika lite på våra scheman också. Har suttit och läst "Forskningsmetodikens grunder" ikväll... jag fattar nada men hoppas på lite mer klarhet imorgon då vi ska ha föreläsning om det! Läser ni den boken?! Ha en jättebrakväll, lovar att du kommer fixa plugget utmärkt! tycker om dig med - massa!! Kramar

2008-08-26 @ 18:56:45
Postat av: lina

vännen! det är alltid helt sjukt i början, men det klarnar, jag lovar!! du kommer klara det galant! tror på dej. saknar dej! kramas massor

2008-08-26 @ 22:53:33
Postat av: Malin

Hannah, hur går det för dig med dina inlogg i studentportalen, blackboard osv? Kan nämligen inte logga in.. står att jag har fel lösen trots att jag skriver det jag hämtade idag! Hmm.. allt detta att fixa alltså!!! Så mycket nytt. Hade kanon! kram

2008-08-27 @ 17:02:25
Postat av: Nilla

Haha, har ni blackboard fortfarande? hihihi. Har vi ju lämnat för över ett år sen...



Hur känns det? hur är det? Jag saknar dej? Ni bpr alldeles för långt bort. Har ajg sagt att de bygger radhus på vår parkering nu? Vi kommer flytta dit så fort det är klart och sen bo där minst 3-4 år. Kom o bo där ni också! Hyresrätter dock! Men det finns mycket bostadsrätter i närheten. Kom kom! Nej, jag ska sluta tjata! Saknar er bara så massamycket!

Kram o puss

2008-08-27 @ 22:24:41
URL: http://nillalindroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0