Slutat jobba nu!!!

Jobbade min sista dag som butikschef på vero moda i lördags. Känns så skönt att slippa pendla mera. Om jobbet fanns här i stan hade jag gärna tagit det dock. Nu är Manne sjuk så jag har fullt upp att göra ändå men jag ser redan tendenser till uttråkning... (finns det ett sånt ord??)
Jag har bakat äppelkaka, lite höstigt men Simon gillar det och vi hade äpplen som höll på att bli för gamla så...
Här är den!

Idag har jag även bakat choklad/nötkakor. Har godisförbud fram till midsommar så något måste man ju hitta på... =)
Imorn ska jag prata med butikschefen på lindex för att gå igenom schema inför sommaren. Ångrar att jag tackade ja till jobbet, vill så gärna ha sommarlov, men så är det att vara vuxen... inte kul!!
Ska ta o sova nu. Har varit sjuk nu i drygt en vecka och verkar visst aldrig bli riktigt frisk...
Så vi ses väl igen om sådär en månad... brukar ju va så...
kram kram


Kommentarer
Postat av: malin

Grattis till avslutat jobb:) njut & ta hand om dig själv! Kram

2008-04-11 @ 11:55:45
URL: http://marne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0