Operation!!

Usch ska operera min hand idag 12.30. Tycker att det känns jättejobbigt.
Har haft dålig känsel i mina fingrar sen Manne föddes o man är ju grymt less på det... men nu känns det inte alls lockande att göra någonting åt det. Vill inte snitta i handen! blä!!! Hatar allt vad sjukhus heter, förstår inte hur jag kunde tänka tanken att jag skulle bli sjuksköterska, ska VERKLIGEN inte bli det!
Här är en bild på karpaltunneln, den ska tas av på mig så att nerverna får plats ordentligt!
Usch o blä!! Kommer att ha så ont efteråt... är helt nojjig!! ska sluta tänka på det o spela sims eller nåt i stället!

Om ni läser detta innan jag opererats så sänd gärna en extra bön uppåt!!

kram kram

Kommentarer
Postat av: lina

tänker på dej. fika i veckan? eller promenad? hör av dej :) KRAM

2008-04-22 @ 09:40:21
URL: http://linalidstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0