Mormor 90 år!

Här min mormor i mitten, mamma längst åt höger o så mina mostrar och morbröder.

Tänk att leva till 90 år! Otroligt långt liv alltså. Undrar just om man själv kommer att leva så länge.
Ja, vi var i alla fall på 90års kalas i söndag. Supertrevlig!
Min älskade mormor, 90 bast!

40 stycken var vi som kom och firade henne. Det var så gott som hela släkten, fattades bara tre.
Här är alla barn och barnbarn. Min familj i mitten. Ena brorsan saknas dock!

Åkte direkt ifrån festen, som var utanför Värnamo, upp till syrran, Nilla (nillalindroos.blogg.se) och Kristoffer (kroos.blogg.se) hennes man som numera bor i Linköping. Hur bra som helst tycker jag. Man ses ju mycket oftare.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej syrran. Det va jätte kul att ni va här en sväng! Så himla kul att ni bor så nära.
Om du vill länka våra namn istället för att skriva ut adressen kan du markera namnet och trycka på "kedjelänken" så kan du bara skriva in url-adressen där. Smart va?! Puss

2007-09-13 @ 15:36:39
URL: http://nillalindroos.blogg.se
Postat av: Nilla

Nu är det dags för ett nytt inlägg.. Behöver inte va långt o kreativt. Bara det är ett inlägg...

2007-09-25 @ 08:28:54
URL: http://nillalindroos.blogg.se
Postat av: matildish

åh, helt otroligt 90 år. Saknar dej hannah! hoppas vi ses snart, få påminna brorsan om att skriva lite (; kramar o pussar, ja ringer nått nät ja har pengar på mobilen

2007-09-25 @ 20:59:35
Postat av: malin

hej hannah! hur har du det? går allt bra med plugget? vore roligt att hitta på något snart några stycken! bara fika-mysa eller nått:) kram!

2007-09-26 @ 13:06:45
URL: http://marne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0