Jobbintervju!

Var på världens konstigaste jobbintervju idag... (hoppas inte stackaren läser det här..)
En man på ca 35 år som var HUR BLYG SOM HELST! Vågade knappt titta på mig.
(intervju om vik på direkt optik..)
Han hällde upp kaffe till sig och spillde lite på bordet, detta förökte han sen frenetiskt torka bort med handen under större delen av vårt samtal, eller samtal o samtal. Han pratade knappt alls. Och jag visst knappt vad tjänten innebar eftersom han hade sökt upp mig. Konstigaste jag varit med om på länge... jaja.. det var det det.
Manne har varit asgrinig idag, han är slemmig o snorig så det är väl därför.
Kram kramimage36

Kommentarer
Postat av: malin

intervjun gick bra faktiskt.. så jag ska jobba på HM lagret hela nästa vecka:) det lät som en minst sagt annorlunda intervju du var på! helskum kille hehe... hur går det med plugget? fått någon motivation? kram!

2007-09-06 @ 14:04:20
URL: http://marne.blogg.se
Postat av: elina

huhu ja ja vet vrästa hurtbullen! det är vad ja är! =)
hehe idag har ja vart på marknad också jätte kul! värsta familje grejjen men det var skojer!
vi ses på måndag förhoppningsvis!!! :D smulle och smulan längtar!!! massa kramar!!!!!!!!!!!

2007-09-06 @ 21:48:00
URL: http://www.flink.blogg.se
Postat av: karin

hej hanna :) inte visste jag att du hade blogg... trevligt trevligt! hur är det med dig nu förtiden?

2007-09-07 @ 10:36:08
Postat av: matildish

haha, fy vilken konstig intervju. jag hade börjat skratta om man såg att han försökte få bort det med handen! (: Tror du att du får jobbet då? ps manne var jätte sööt på bilden!!!!

2007-09-08 @ 15:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0