As pmsdag!

SÅÅÅÅÅ jobbig dag idag. Supergodissugen men har INGA pengar. Vill ha choklad!!!
Manne är hängig o grinig och med en mamma som har pms är det nog inte så roligt för honom heller.
Har en massa attt plugga o vill göra allt för att slippa. Kan till o med tänka mig att storstäda hela lägenheten.... eller nä förresten.. inte det... skulle bara bli arg på alla saker, typ Mannes leksaker som ligger ÖVERALLT!
Tyckte innan Manne kom till världen att leksakerna skulle stanna på hans rum... visst.. lätt o säga när man inte blivit förälder än.
Blä fy usch o aaaahhhh!
Vill gå o sova
eller kolla på en Lååååååång kärleksfilm med en masssssa godis. men som sagt har inte pengar o Manne sover inte än så film går nog inte heller. Måste ju dessutom plugga, vare sig jag vill eller inte.

BLÄ!!!

 men kram på er alla i alla fall! :-/image34

Kommentarer
Postat av: elina

hahah jag pratade med brorsan igår och han sa just de att manne är så himla "gullig" just nu och du bara älskar honom :) hehe... du skulle komma till mig, har inget för mig och jag kan bjuda på barnvakt och godis och en kärleksfilm... avlasta dej lite!! saknar dej!
kramar/elina

2007-09-05 @ 10:54:06
URL: http://www.flink.blogg.se
Postat av: Nilla

Ja, eller så kan du komma hit. Jag har massa godis och en heldel kärleksfilmer oxå... Kom, bara kom!

2007-09-05 @ 12:16:59
Postat av: Kristoffer

JA!
Instämmer med Nilla. Vi kan passa och du kan plugga eller nåt! Saknar Manne något, så ni får skynda er hit på fredag, men kom gärna torsdag om ni kan...
Jag har uppdaterat min blogg lite. Kolla gärna in den!
Kram

2007-09-05 @ 17:26:08
URL: http://kroos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0