Jaja jag vet det var grymt länge sen. Igen!

 Så här ser sängen ut ej ihop monterad. Har ingen bild på den färdig. Men ca 10 cm av gaveln sticker upp ovanför våra IKEA madrasser. De har väl inte samma standard. (denna köpt på jysk)

Manne växer så det knakar. 11460g och 78.8 cm lång.
Han har nu gått 7 steg alldeles själv. Han har fyra tänder.. eller 3 1/2. Två uppe o 1 1/2 nere. Han är såå söt.

Jag har sökt in till sjukskötskeprogrammet nu till våren och hoppas på att jag kommer in. Läser ju nu upp Naturkunskap B så när den är avklarad så kommer jag nog in.
Ska på lektion imorn så jag ska nog ta o sova nu. Är så trött av mig nu för tiden. Mer än vanligt alltså, har alltid varit ganska trött av mig.

Har haft en trevigt kväll hemma hos Aron o Lina ikväll, hemgrupp. Blev mycket bebissnack!
Igår var de här och vi spelade kampen mellan kvinna och man. Männen vann! Illa illa!

Nä, ska sova nu. Nu har jag ju i alla fall skrivit.
Säkert många som vill ha en bild på Manne också men det har inte laddats in några på ett tag och jag orka INTE göra det just nu. Får bli nästa gång. (Ska inte vänta så länge tills dess jag lovar!)

kram kram

Kommentarer
Postat av: elina

Hej Hannah, va glad ja blev av ditt inlägg! fy vad otroligt skoj om du skulle komma in på sjuksköterska, det skulle passa dej, sticka massa nålar i folk =) he... saknar er så himla mycket! så vore toppen skoj om ni ville komma o bo hos oss, det får ni mer än gärna, sen så kommer vi att fira jul uppe i jämtland tillsammans med er, vi har bestämt oss.. för det är ju roligare att fira jul hemma hos samuel nästa år för då får vi ju åka bort lite ;) iomed att vi bor där uppe då!

vi sa upp lägenheten för en vecka sen också, så nu äre allvar, snart sticker man! vi har dock inga klara besked alls från hawaii men det är spännande! värsta äventyret! ska ha visning på lägenheten ida också, haha undra va för filurer som kommer! så har iaf städat iordning nu så det ser så fint ut!

ge manne en kram från mig och sam och ge en till brorsan också! KRAMAR TILL DIG!

2007-10-23 @ 11:23:09
URL: http://www.flink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0