TRÄNAT!!!

Japp. som jag skrev igår så stack jag iväg och tränade idag.. känner mig riktigt duktig.
Har fått en gratis månad på itrim... Gratis är gott!!
Helt sjukt jobbigt.
Man tränar styrka ock kondition typ samtidigt. Finns ca 10 maskiner som alla tränar olika muskelgrupper och mellan varje maskin finns en konditionsövning, sviktbräda eller step-up bräda. Sen roterar man på dessa o jobbar 30 sek på varje ställe... Verkar kanske inte så jobbigt men man tar verkligen  i på konditionsplatserna, det är ju bara 30 sek... värsta intervallträningen blir det. ASJOBBIGT! o särskilt jobbit för en så otränad person som jag.
Har som mål att gå dit o träna minst 3 gånger / vecka nu den här månaden. Undrar om jag kommer klara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0